Dreimaster Sweatshirt - mottled light blå
AllSaints REFORM - Piké - grå marl
Anerkjendt HAMLET - Skjorta - forest
Alpha Industries X FIT - Sweatshirt - mottled grön

Det enda man kan vara säker på är att inget varar för evigt och detsamma visar sig nu gälla 99podden. Här kommer det allra sista avsnittet.

Så här tänker sig Apple att företagets produkter och tjänster kan användas på arbetsplatser världen över.

P30 Pro är en riktigt läcker kamera, med inbyggd smart mobiltelefon! 99:s redaktör Jakob Nilsson gör en första fotovända med Huaweis nya flaggskepp.

Bertoni ANDERSEN - Kavaj - nutmeg
BOSS HERITAGE - Pyjamasöverdel - medium grå

Det är med tunga hjärtan vi på redaktionen måste meddela att 99 kommer att avvecklas och läggas ned. Ett stort tack för de här åren!

Bershka AUS BAUMWOLLE - Skjorta - dark blå

Apple gör ett ovanligt drag och sänker priset på en av sina produkter, nämligen den smarta högtalaren Homepod. Tyvärr är Homepod fortfarande inte lanserad i Sverige.

Bershka KAPUZEN - Sweatshirt - vit
BOSS ATHLEISURE PADDY - Piké - charcoal

Apple följer upp den nya modellen av Airpods med Powerbeats Pro, en ny variant av de sportiga Beats-hörlurarna.

Billabong TRADEMARK TEE - T-shirt med print - vit
Blend Skjorta - phantom grå
BOSS CASUAL LOVEL ZIP - Skjorta - rust/copper
BOSS CASUAL PRINTCAT - Piké - vit
boohoo MAN VERTICAL STRIPED - Skjorta - navy/röd

Diskussionen om varför Android-telefoner har en liten haka nederst på framsidan har fått en officiell motivering från Huawei.

Brave Soul T-shirt med print - navy
Bugatti SUIT - Kostym - grau
Champion Reverse Weave SHORT SLEEVE TEE - T-shirt med print - olive

Den en gång så lovande hörlurstillverkaren Bragi meddelar nu att de helt slutar tillverkar hårdvara, och fokuserar på att licensiera AI istället.

Trots tidigare rapporter om att personal flyttas från bilprojektet Titan har Apple nu värvat ytterligare en profil från elbilsikonen Tesla.

Carhartt WIP TROJAN KING OF SOUND - T-shirt med print - grön

Skisser på kameralösningen i nästa Iphone

Columbia ELEMENTS SHORT SLEEVE TEE - T-shirt med print - grå heather

Det har tidigare ryktats om att nästa Iphone ska använda en kamerakvadrat, men nya skisser spekulerar om en alternativ lösning för kameran.

CELIO Långärmad tröja - optical vit

Kod i Android-versionen av Apple Music pekat mot att den strömmande tjänsten snart kan funka på Chromecast.

Diadora DOUBLE LAYER BERMUDA - Träningsshorts - blå
Massor av nya tjänster

bok handarbete Nya enkla Kläder Kerstin Lokrantz

När Apple jagar nya intäktskällor skapas också nya risker för användarna. Hur mycket kommer framtidens Apple att pocka på vår uppmärksamhet i form av pushnotiser och reklam?

Diesel Långärmad tröja - weiss
EA7 Emporio Armani Piké - vit

Sony slår ihop avdelningar för TV, ljud och mobiler till en, och kan på så sätt maskera hur dåligt det faktiskt går för den mobila avdelningen.

Paintpart Tapet & 4933-6 Lantligt Modernt auvmfo2152-Hem & Trädgård

I den här kollektionen har vi hämtat inspiration från det lantliga och genuina folkhemmet. Vi har matchat vita inredningsdetaljer med moderna och stilrena tapeter. Dagens lantliga stil får oss att känna både trygghet och lyx. Vi finner den såväl på landet som i storstaden.Rullängd (m): 10,05 Tapetbredd (cm): 53 Tapetutförande Nonwoven/EasyUpKollektion: Lantligt & Modernt
Emporio Armani BASE TIE - Slips - granata
edc by Esprit Piké - navy